Σάββατο, 18 Μαΐου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗΣ
Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΤΟΥ 2011
 
Έκθεση Νεοελληνική
Γραμματεία
Αρχαία Αρχαία Κατεύθυνσης Ιστορία Ιστορία Κατεύθυνσης  Λατινικα  
     Τα Νέα Study4exams    Τα Νέα  Τα Νέα  
 1/10/2010  Εθνος    Τα Νέα  Τα Νέα  
Εθνος          
Εθνος            
1/10/2010              
1/10/2010              
Έθνος              
Βιολογία
Κατεύθυνσης
Βιολογία Μαθηματικά Μαθηματικα
Κατεύθυνσης
Αρχές οργάνωσης και
Διοικησης
Φυσική Φυσική Κατέθυνσης Χημεία
12/10/2010 7:00:00 πμ Τα Νέα Τα Νέα Τα Νέα   Study4exams Τα Νέα
  Τα Νέα  Έθνος Τα Νέα   Τα Νέα Τα Νέα
12/10/2010 7:00:00 πμ Τα Νέα Study4exams  Τα Νέα   Έθνος  Έθνος
Έθνος   Εθνος Έθνος Τα Νέα      
   8/9/2010 Έθνος Έθνος        
  Εθνος   Τα Νέα        
      Έθνος        
               
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας  Ανάπτυξη εφαρμογων σε Προγραμματιστικό περιβάλλον            
12/10/2010 7:00:00 πμ              
  12/10/2010 7:00:00 πμ      

 

 
ordering abortion pills to be shipped to house buy the abortion pill online abortion pill online purchase
most women cheat wives that cheat
how often do women cheat on their husbands when a husband cheats how many women cheat on their husbands
viagra 100mg tablet redirect online
click here signs of infidelity catch a cheat
women who cheat why women cheat on their husbands reasons why women cheat on their husbands
infidelity in marriage infidelity in marriage redirect
my ex cheated on me link my husband cheated on me blog
i think my boyfriend cheated on me i think my boyfriend cheated on me would my boyfriend cheat
walgreens coupon code photo click coupons for prescription medications
canada pharmacy coupons blog.phormtastic.com free manufacturer coupons
android spy sms site spyware cell phone
discount pharmacy online discount pharmacy cards viagra coupons printable
cymbalta engorda cymbalta duloxetina cymbalta duloxetina
amoxicillin endikasyonlar abraham.thesharpsystem.com amoxicillin dermani haqqinda
amoxicillin 1000 mg amoxicillin dermani haqqinda amoxicillin endikasyonlar
lilly cialis coupons accuton.com coupon for cialis
get free voucher strattera voucher strattera discounts
pramipexol kaufen opskriftbehandling.site pramipexol precio

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4795 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011
Άρθρα
Μια επιστολή άξια λόγου

Κυρία Υπουργέ,

Κυρία και Κύριε Υφυπουργέ,

Ελπίζοντας ότι δεν κάνω κατάχρηση του πολύτιμου χρόνου σας, επιχειρώ να καταγράψω σε λίγες γραμμές την αίσθηση που αποκομίζω τις τελευταίες ημέρες. Ελπίζω να μην αεροβατώ, που έχω την προσδοκία οι λέξεις μου να φτάσουν στα μάτια σας – αλλά και πίσω από αυτά… Παρακολουθώ με τεράστιο ενδιαφέρον τις εξαγγελίες σας για το “νέο λύκειο”. Και διακρίνω σε αυτό το εγχείρημα μια ειλικρινή διάθεση να υλοποιηθούν προγραμματισμοί και δράσεις που, ενώ για τις περισσότερες πολιτισμένες χώρες του πλανήτη είναι αυτονόητα δεδομένα, στον τόπο μας αποτελούν ισχυρά ζητούμενα. Όμως, ο τρόπος με τον οποίο “διαφημίζετε” την προσπάθειά σας στις δημόσιες τοποθετήσεις σας, μου δημιουργεί μία βασική απορία: Τη μεταρρύθμιση την κάνετε για να βελτιώσετε το σχολείο στο οποίο φοιτούν τα παιδιά μου, ή για να κλείσετε το φροντιστήριο στο οποίο εργάζομαι εγώ και οι συνεργάτες μου; (Επειδή είμαι βέβαιος ότι δεν είστε καθόλου ανόητοι και καθόλου ανιστόρητοι, γνωρίζω ότι γνωρίζετε πολύ καλά, πως το ένα ουδόλως συνεπάγεται το άλλο…).

Γιατί λαϊκίζετε λοιπόν; Γιατί φορτώνετε, ευθύς εξ` αρχής, μια πραγματικά αξιόλογη προσπάθεια, με ένα “χρέος” το οποίο ουδέποτε θα μπορέσει να αποπληρώσει; Γιατί υπονομεύετε (με τις δημόσιες επικοινωνιακές κορώνες σας) τις ίδιες τις (πολύ καλές) προθέσεις σας; Αυτά μόνο. Από καρδιάς. Με ειλικρινή εκτίμηση. Με ανυπόκριτο σεβασμό. (Και με μια πίκρα, είναι αλήθεια… Αλλά ποιος δίνει σημασία σε αυτήν; Ακόμα κι εγώ, την έχω συνηθίσει…).

Μιχάλης Αμοιραδάκης

Μαθηματικός – Φροντιστής (συνειδητός και περήφανος, ο… αθεόφοβος…)

Υ.Γ. Κάθε πρωί, 30 χρόνια τώρα, πιάνω δουλειά για το φροντιστήριό μου. Κάθε μεσημέρι, 30 χρόνια τώρα, μπαίνω στην τάξη. Και βγαίνω από αυτήν, 8 ώρες μετά, κατάκοπος κι ευτυχισμένος. Μόνο για πέρσι, το έργο που παράγεται στο φροντιστήριο που διευθύνω έδωσε εισόδημα σε 20 οικογένειες, κατέβαλε περισσότερα από 250.000€ σε μισθούς, περισσότερα από 100.000€ σε ασφαλιστικές εισφορές και περισσότερα από 120.000 € σε φόρους (μαζί με τα “έκτακτα” που η κυβέρνηση είχε την καλοσύνη να μου απαιτήσει – όλα τα στοιχεία βρίσκονται στη διάθεσή σας, όποτε τα θελήσετε). Σύμφωνα με τις δημόσιες τοποθετήσεις σας, όλα αυτά θέλετε να τα αλλάξετε, να τα “καταργήσετε”. Δικαίωμά σας. Δεν ανησυχώ. Άλλωστε, έχω ακούσει πολλές φορές ότι η πολιτεία μου με … “καταργεί”… Απλώς, επειδή, ρομαντικός ως δάσκαλος, δεν παύω ποτέ να ελπίζω και να ονειρεύομαι, “πληγώνομαι” κάθε φορά που δεν κατανοώ την πολιτική σας σκέψη. Τέλος, με δεδομένο ότι εγώ βλέπω, ακούω, αγγίζω, μυρίζω και γεύομαι τις ανάγκες, τις αγωνίες και τις ευχαριστίες των μαθητών μου και των οικογενειών τους – ενώ εσείς όχι, επιτρέψτε μου να σας πω ότι ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ, ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ !!!

 

ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill online purchase
most women cheat wives that cheat
generic mexico pharmacy viagra buy viagra online at link
spy app android prashanthiblog.com android spy apps for texting
why some women cheat mdfoosball.com why married men cheat
android spy sms site spyware cell phone
cialis 20mg amoxicillin 250mg cephalexin
free abortion pill how to get an abortion pill early abortion pill options
lilly cialis coupons accuton.com coupon for cialis
cheap abortion pill medical abortion cost price of an abortion pill
how to get an abortion pill facts on abortion pill first trimester abortion pill
printable cialis coupon cialis coupons from lilly free cialis samples coupon

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4795 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011
Επικαιρότητα
Π.Ε.Β.: Για τη διδασκαλία της Βιολογίας στο Νέο Λύκειο
 Η επίσημη ανακοίνωση των επικείμενων αλλαγών στο Γεν. Λύκειο αιφνιδίασε δυσάρεστα τη κοινότητα των Ελλήνων Βιοεπιστημόνων.
Η διδασκαλία της Βιολογίας στο «Νέο Λύκειο» , ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ υποβαθμίζεται καθώς με τα νέα μέτρα:
1.   Η διδασκαλία του αντικειμένου της Βιολογίας ως μαθήματος γενικής παιδείας, θα περιοριστεί  στο πλαίσιο ενός μονόωρου (του μοναδικού μονόωρου) μαθήματος στην Α’ Λυκείου, ενώ:
2.   Από τη διδασκαλία του, ακόμη και στον κύκλο των μαθημάτων της κατεύθυνσης που έχει συμπεριληφθεί, θα ωφεληθεί μόνο ένας μικρός αριθμός μαθητών, αυτός δηλαδή που θα επιλέξει σπουδές στις Βιοϊατρικές επιστήμες.
Αυτές οι επιλογές, που φαινομενικά αυξάνουν τις ώρες της διδασκαλίας της Βιολογίας αλλά ουσιαστικά τις μειώνουν, διότι συρρικνώνουν το ακροατήριό της, σε εποχές που η:
•   Η κλιματική αλλαγή
•   Η επιδίωξη της αειφορίας
•   Η διατήρηση της βιοποικιλότητας
•   Η διασφάλιση της ατομικής και δημόσιας υγείας
•   Η βιώσιμη ισορροπία ανάμεσα στον άνθρωπο και τη Φύση
•   Η επισιτιστική κρίση
•   Η πρόληψη της απερήμωσης
βρίσκονται στην ημερήσια διάταξη,
θα στερήσουν από τον μαθητή την αναγκαία γνώση ώστε να διαμορφώνει υπεύθυνες  για τον εαυτό του, την κοινωνία και το περιβάλλον στάσεις και συμπεριφορές.
Για το λόγο αυτό πρέπει να βρουν αντίθετους, όχι μόνο τους βιολόγους εκπαιδευτικούς αλλά κάθε σκεπτόμενο πολίτη, που αντιλαμβάνεται τα γνωστικά κενά που θα δημιουργήσουν στην εκπαίδευση του μελλοντικού πολίτη και τις συνέπειές τους για την κοινωνία, την υγεία και το περιβάλλον.
Η Π.Ε.Β. πρόκειται να εξαντλήσει όλες τις δυνάμεις της και όλη την επιρροή της ώστε η καταδίκη του μαθήματος της Βιολογίας να μην περάσει.
Στην προσπάθεια αυτή η συνδρομή των βιολόγων σε οποιοδήποτε τομέα και αν δραστηριοποιούνται (εκπαίδευση, περιβάλλον, υγεία, έρευνα) είναι περισσότερο παρά ποτέ αναγκαία και καθοριστική!
generic mexico pharmacy viagra go link
website buy discreet medical viagra viagra superactive canadian
will my husband cheat why husband cheat women who want to cheat
married men cheat signs of unfaithful husband read here
online why most women cheat website
website is there a abortion pill how abortion pill works
medical abortion procedure website-knowledge.com illegal abortion
how to cheat on wife women who cheat on their husband how to know if wife has cheated
why some women cheat dating a married man why married men cheat
walgreens coupon code photo click coupons for prescription medications
canada pharmacy coupons blog.phormtastic.com free manufacturer coupons
android spy sms mealmixer.com spyware cell phone
voltaren nedir charamin.com voltaren gel
coupons for cialis printable cialis coupons from manufacturer cialis coupons free
amoxicillin endikasyonlar abraham.thesharpsystem.com amoxicillin dermani haqqinda
amoxicillin 1000 mg amoxicillin 500 mg amoxicillin endikasyonlar
abortion pill abortion pill costs pros and cons of abortion
end pregnancy teen pregnancy abortion ways to terminate an early pregnancy

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4795 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Στήνουν το ψηφιακό σχολείο
 

Η βάση για τις επικείμενες αλλαγές που θα φέρουν το σχολείο της νέας εποχής,  είναι η ενοποίηση των νέων αναλυτικών προγραμμάτων από τάξη σε τάξη ώστε να εκλείψουν οι σημερινές επικαλύψεις και τα βαρετά βιβλία, οι μεγάλες περικοπές της εξεταστέας ύλης σε Δημοτικό- Γυμνάσιο- Λύκειο και η έναρξη αξιολόγησης. Επίσης , όπως αναφέρουν σε άρθρο τους Τα Νέα, προγραμματίζονται γιγαντιαίο πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, ψηφιακές υποδομές στα σχολεία, έμφαση στη διδασκαλία ξένων γλωσσών και πληροφορικής και νέα πιλοτικά Ολοήμερα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, για τη σύνταξη των νέων αναλυτικών προγραμμάτων το υπουργείο Παιδείας ζήτησε τη συνδρομή διεθνούς επιτροπής εμπειρογνωμόνων, με στόχο τη «διάσωση» των μαθητών από τα ανιαρά βιβλία, τη μείωση της διδακτέας ύλης και την αλλαγή της διδακτικής προσέγγισης, ώστε να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στη συνεργατική μάθηση. Έτσι, τις τελευταίες ημέρες 5 πανεπιστημιακοί διεθνούς φήμης εξέτασαν τη σημερινή κατάσταση και διαμόρφωσαν προτάσεις για τα αναλυτικά προγράμματα (τα πρώτα από τα οποία υπολογίζεται να είναι έτοιμα το 2011).

Πρόκειται για τους καθηγητές κ.κ. Μary Κalantzis, ειδική σε θέματα σχεδιασμού προγραμμάτων σπουδών και αξιολόγησης από το Πανεπιστήμιο της πολιτείας Ιλινόις των ΗΠΑ, William Cope, ειδικό σε θέματα νέων τεχνολογικών εφαρμογών στην εκπαίδευση και προγραμμάτων σπουδών στο ίδιο πανεπιστήμιο, Ιrmeli Ηalinen, εκπρόσωπο του φινλανδικού υπουργείου Παιδείας, Κay Livingston, καθηγητή στο πανεπιστήμιο της Γλασκώβης (Σκωτία) και Γιώργο Τσιάκαλο, καθηγητή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, προέδρου του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης και υπεύθυνου σύνταξης των νέων προγραμμάτων σπουδών της Κύπρου.

Κατά τις πληροφορίες, οι εμπειρογνώμονες πρότειναν να γραφτούν τα νέα αναλυτικά προγράμματα με ενιαίο τρόπο από μια διευρυμένη συγγραφική ομάδα για κάθε μάθημα και τάξη από το Δημοτικό ώς το Λύκειο, ώστε να εκλείψουν οι σημερινές επικαλύψεις από τάξη σε τάξη και να προκύψει η αναγκαία συνοχή στη διδακτέα ύλη. Επεσήμαναν ακόμα την ανάγκη ελάφρυνσης της διδακτέας ύλης ιδιαίτερα των φυσικών επιστημών (Μαθηματικά, Χημεία, Φυσική, Βιολογία) με στόχο «λιγότερη πληροφορία- περισσότερη ουσία», καθώς ο σημερινός όγκος της διδακτέας ύλης κρίνεται ως υπερβολικός. Επίσης τα νέα αναλυτικά προγράμματα δεν θα είναι πλέον ανελαστικά, αλλά «εθνικά» κατά το μεγαλύτερο μέρος και περιφερειακά κατά το υπόλοιπο, που υπολογίζεται 15%.

Η υπουργός Παιδείας, κατά τις ίδιες πληροφορίες, θα ανακοινώσει και την έναρξη της αξιολόγησης των σχολείων και των εκπαιδευτικών, με τη μέθοδο της θέσπισης συγκεκριμένων στόχων που θα πρέπει να πιάνουν τα σχολεία, ανάλογα με τη βαθμίδα εκπαίδευσης. Στα πρότυπα των γνωστών μετρήσεων ΡΙSΑ, ο αυριανός μαθητής θα καλείται να επιτύχει συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους (σε ανάγνωση-κατανόηση-έκφραση, μαθηματικά, φυσικές επιστήμες, πληροφορική) ανάλογα με την τάξη του και κάθε σχολείο θα πρέπει να τους επιτυγχάνει.


click here women that cheat on their husbands women cheat on their husbands
most women cheat married men dating wives that cheat
generic mexico pharmacy viagra open link
open read here viagra soft how to take
cheater click i dream my husband cheated on me
married men cheat wife cheat read here
website is there a abortion pill how abortion pill works
free coupons printable canadian pharmacy coupons discount prescriptions
can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone
abortion definition read walk in abortion clinics
coupons for cialis printable lakeerengallery.com cialis coupons free
ldn 4.5 mg go naltrexone side effects forum

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4795 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011
Επικαιρότητα
Την πρώτη εβδομάδα μετά το Πάσχα η ανακοίνωση του Τεχνολογικού Λυκείου
 Η νέα δομή της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, το «Τεχνολογικό Λύκειο», θα ανακοινωθεί την πρώτη εβδομάδα μετά το Πάσχα. Αυτό δήλωσε σε συνέντευξη τύπου ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας κ. Βασίλης Κουλαϊδής στη δημοσιογράφο Πόπη Τσαπανίδου στην εκπομπή του ΣΚΑΪ - τώρα (31/3/2011).
women who cheated online read
online married men and affairs read here
redirect redirect cheaters
my husband cheated site why do wifes cheat
erotic stories sex stories sex change stories bdsm gay sex stories
how do i find a location of a cell phone go how to find gps location of a cell phone
late term abortions website-knowledge.com abortion clinics in san diego
coupons for cialis printable lakeerengallery.com cialis coupons free
late term abortion clinics akum.org national abortion federation
printable cialis coupon cialis coupons from lilly free cialis samples coupon

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4795 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011
Επικαιρότητα
Διχάζει η νέα δομή του Λυκείου

Επεισοδιακά ξεκίνησε ο διάλογος επί της πρότασης του υπουργείου Παιδείας για τη νέα δομή του λυκείου. Χθες, εκπρόσωποι κομμάτων (Ν.Δ., ΛΑΟΣ, Οικολόγοι Πράσινοι) και ομοσπονδιών (ΓΣΕΕ, ΔΟΕ) αποχώρησαν από τη χθεσινή συνεδρίαση του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΠΔΕ) του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, με αποτέλεσμα να αναβληθεί. Συγκεκριμένα, κατηγόρησαν την ηγεσία του υπουργείου για προσχηματικό διάλογο, επικρίνοντάς τη για δημοσιοποίηση της πρότασης στον Τύπο πριν παρουσιαστεί στο Συμβούλιο.

Μάλιστα, μέλη του ΣΠΔΕ τόνιζαν ότι η υπουργός λίγο πριν από την έναρξη της συνεδρίασης, μιλώντας σε τηλεοπτικό σταθμό (ΑNT1), έδωσε μια κρίσιμη πληροφορία για την εισαγωγή στα ΑΕΙ λέγοντας ότι «η συνολική επίδοση των μαθητών στο λύκειο θα μετράει, αλλά λίγο». Ταυτόχρονα, καταγράφονται οι πρώτες αντιδράσεις επί της πρότασης. «Σαν πρώτη εκτίμηση το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ θεωρεί ότι οι εξαγγελίες οδηγούν κατευθείαν στην αύξηση της παραπαιδείας και σ’ έναν τετραετή κύκλο συνεχών εξετάσεων και άγχους για τους μαθητές.

Οι έμποροι της γνώσης τρίβουν τα χέρια τους», δήλωσε ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Δημήτρης Πεππές, ενώ ο γ.γ. της ΟΛΜΕ, Νίκος Παπαχρήστος, τόνισε στην «Κ» ότι «εάν η ερευνητική εργασία μετράει στην εισαγωγή στα ΑΕΙ, εκτιμώ ότι θα υπάρξουν πολλοί που θα δημιουργήσουν μια βιομηχανία παραγωγής εργασιών για να τις πουλούν στους μαθητές».

where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion
how women cheat married men having affairs link
website buy discreet medical viagra viagra superactive canadian
click here when married men cheat catch a cheat
how to cheat with a married woman women affairs women who cheat on husbands
open wife cheaters cheat on wife
website my wife cheated why women cheat on men they love
what are std symptoms std online test get tested for stds
why do men cheat on their girlfriends click did my girlfriend cheated on me
my husband cheated what makes husbands cheat why do wifes cheat
abortion pill prices wrightcontractingsi.com hysteroscopy dilatation and curettage
canada pharmacy coupons site free manufacturer coupons
discount prescription coupons cialis manufacturer coupon prescription coupons

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4795 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Τον Απρίλιο το νέο σύστημα εισαγωγής
 

Μέσα στον επόμενο μήνα αναμένεται να ανακοινωθεί από το υπουργείο Παιδείας το νέο σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ. Οπως τόνισε χθες η κ. Διαμαντοπούλου, οι ανακοινώσεις θα γίνουν έγκαιρα ώστε να μην αιφνιδιαστούν οι μαθητές οι οποίοι από τη νέα σχολική χρονιά θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη του νέου Λυκείου και θα είναι οι πρώτοι που το σχολικό έτος 2013-14 θα δοκιμάζουν το νέο σύστημα εξετάσεων.

Σε μια προσπάθεια να εξασφαλίσει τη μέγιστη δυνατή συναίνεση, το υπουργείο Παιδείας θα οργανώσει το επόμενο διάστημα ευρύτατη διαβούλευση με πολιτικούς, επιστημονικούς, εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς φορείς ώστε να συγκεκριμενοποιηθούν οι διαδικασίες και τα κριτήρια του νέου εξεταστικού συστήματος. Οπως δήλωσε η κ. Διαμαντοπούλου, οι αλλαγές στο νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ θα ακολουθήσουν τις εξής βασικές αρχές:

Οι εξετάσεις θα διεξάγονται κεντρικά και με διαδικασίες που διασφαλίζουν το αδιάβλητο.

Οι εξετάσεις θα αφορούν σε ένα μικρό αριθμό μαθημάτων και τα ΑΕΙ θα καθορίζουν το συντελεστή βαρύτητας των μαθημάτων αυτών, ώστε ουσιαστικά να συμμετέχουν τα ίδια στα κριτήρια επιλογής των μελλοντικών φοιτητών τους.

Κατά τη διάρκεια της Γ΄ Λυκείου το ίδιο το σχολείο θα κάνει προσομοίωση της εξεταστικής διαδικασίας με στόχο οι μαθητές να αντιληφθούν και να προετοιμασθούν στο σχολείο από τους καθηγητές τους για όλα όσα θα είναι αναγκαία. «Αν δεν μπορέσουμε να αλλάξουμε τη νοοτροπία να βλέπουμε τα πράγματα μόνο μέσα από το πρίσμα της πρόσβασης στο Πανεπιστήμιο κι αν δεν πετύχουμε να είναι οι εξετάσεις απλώς ένας τρόπος για να ξεχωρίσουμε ποιος μαθητής θα εισαχθεί πού, θα επανερχόμαστε συνεχώς σε αυτή τη σύγχυση, το μπέρδεμα Λυκείου και Πανεπιστημίου» σχολίασε ο υφυπουργός Παιδείας κ. Γιάννης Πανάρετος.

 

(Εφημερίδα Ημερησία)

reasons married men cheat wife affair I cheated on my boyfriend
click here signs of infidelity catch a cheat
cheater click i dream my husband cheated on me
redirect married men that cheat cheaters
go abortion in canada read here
how to cheat on wife women who cheat on their husband how to know if wife has cheated
why do men cheat on their girlfriends faithwalker.org did my girlfriend cheated on me
erotic stories sex stories open bdsm gay sex stories
free coupons printable site discount prescriptions
bentelan fiale bentelan allergia bentelan in gravidanza
late term abortion clinics akum.org national abortion federation
amoxicillin 1000 mg amoxicillin dermani haqqinda amoxicillin endikasyonlar
lilly cialis coupons cialis discount coupon coupon for cialis
how to get an abortion pill teenage abortion pill first trimester abortion pill

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4796 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Υπουργείο Παιδείας: Εξορθολογισμός της εισαγωγής υποψηφίων σε Παν/μια & ΤΕΙ σε θέσεις πέραν του προκαθορισμένου αριθμού εισακτέων
 

Όπως είναι γνωστό στα Παν/μια, στα ΤΕΙ, στις Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, στην ΑΣΠΑΙΤΕ (Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπ/σης), στις Ανώτερες  Σχολές Τουριστικής Εκπ/σης του Υπουργείου Πολιτισμού & Τουρισμού, ο αριθμός των εισακτέων καθορίζεται με υπουργική απόφαση αφού ληφθούν υπ’ όψη οι προτάσεις των Ιδρυμάτων.

Η Πολιτεία διαχρονικά, για μια σειρά από λόγους, έχει θεσπίσει διατάξεις με τις οποίες εξυπηρετούνται συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες όσον αφορά την εισαγωγή στα Παν/μια και τα ΤΕΙ. Έχουν έτσι θεσμοθετηθεί οι μετεγγραφές για οικονομικούς λόγους, για οικογενειακούς λόγους, για περιορισμό πολλαπλών νοικοκυριών που οι οικογένειες υποχρεούνται να διατηρούν λόγω φοίτησης σε διαφορετικές πόλεις, για λόγους υγείας των μελών οικογενειών των υποψηφίων, κλπ.

Ένα μεγάλο μέρος των κοινωνικών αυτών αναγκών καλύπτονται με μετεγγραφές οι οποίες πραγματοποιούνται μετά την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους και αφού υποβληθούν τα σχετικά δικαιολογητικά. Οι φοιτητές μετεγγράφονται αφού έχουν ήδη εγγραφεί στο Ίδρυμα στο οποίο έχουν πετύχει, με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται με πρόσθετα έξοδα ενοικίων κλπ. αλλά και να διαταράσσεται η ουσιαστική εκπαιδευτική διαδικασία τόσο για τους ίδιους όσο και για τους συμφοιτητές τους στα Τμήματα στα οποία μετεγγράφονται (εργασίες που έχουν ανατεθεί, κατανομή σε εργαστήρια, κτλ).

Ταυτόχρονα, υπάρχουν ειδικές κατηγορίες ενδιαφερομένων, οι οποίοι έχουν την ευχέρεια να διεκδικήσουν την εισαγωγή τους στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ την ίδια χρονιά με δύο ή τρεις τρόπους, ανάλογα με την κατηγορία στην οποία ανήκουν, σύμφωνα με ειδικές διατάξεις που έχουν θεσμοθετηθεί, όπως: τέκνα Ελλήνων του εξωτερικού και τέκνα Ελλήνων υπαλλήλων αποσπασμένων στο εξωτερικό τα οποία φοίτησαν αντίστοιχα 4 ή 3 χρόνια σε σχολεία του εξωτερικού και έχουν ολοκληρώσει την φοίτησή τους στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση αποκτώντας απολυτήριο στην Ελλάδα, αλλοδαποί-αλλογενείς που έχουν ολοκληρώσει την φοίτησή τους σε Λύκεια της Ελλάδας, αλλογενείς-ομογενείς υπότροφοι, έλληνες της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης,  αθλητές με διακρίσεις, μαθητές διακριθέντες στην Βαλκανική ή διεθνή Ολυμπιάδα Μαθηματικών, Πληροφορικής, Φυσικής, Χημείας κλπ. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, μια στις δυο θέσεις επιτυχίας τους στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά το ίδιο ακαδημαϊκό έτος μένει κενή αφού οι επιτυχόντες έχουν την δυνατότητα επιλογής.

Η διαμορφωθείσα κατάσταση όμως έχει και μια πολύ σοβαρή αρνητική διάσταση όσον αφορά την ουσία της ακαδημαϊκής και εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ενώ καθορίζεται ένας συγκεκριμένος αριθμός εισακτέων στα κεντρικά Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, ο αριθμός αυτός πολλαπλασιάζεται χωρίς κανείς να έχει ακριβή εικόνα του αριθμού των φοιτητών, οι οποίοι τελικά θα εγγραφούν μέχρι το τέλος του α΄ έτους. Ταυτόχρονα, ο αριθμός των νέων φοιτητών που παραμένουν στα περιφερειακά ιδρύματα μετά τις μετεγγραφές μειώνεται σημαντικά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν τμήματα με μεγάλο αριθμό διδασκόντων, για τα οποία έχουν γίνει επενδύσεις σε προσωπικό αλλά και σε υποδομές χωρίς, όμως, ο πραγματικός όγκος των φοιτητών σε αυτά να δικαιολογεί τις παραπάνω επενδύσεις.

Ενδεικτικά, αναφέρονται οι παρακάτω περιπτώσεις των Τμημάτων, όπου ο αριθμός των μετεγγραφέντων υπερδιπλασίασε ή σχεδόν διπλασίασε τον αριθμό των πρωτοετών φοιτητών σε αυτά (σύμφωνα με τα στοιχεία για το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010):

1. Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, όπου ο αριθμός εισακτέων  ήταν 70 και οι μετεγγραφέντες ανήλθαν σε 91.

2. Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, όπου ο αριθμός εισακτέων ήταν 110 και οι μετεγγραφέντες ανήλθαν σε 104.

3. Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου ο αριθμός εισακτέων ήταν 250 και οι μετεγγραφέντες ανήλθαν σε 218.

4. Πολιτικών Δομικών Έργων του ΤΕΙ Πειραιά, όπου ο αριθμός εισακτέων ήταν μόλις 60 και οι μετεγγραφέντες ανήλθαν σε 123, τριπλασιάζοντας ουσιαστικά τον αριθμό των νεοεισαχθέντων σπουδαστών.

5. Λογιστικής του ΤΕΙ Πειραιά, όπου ο αριθμός εισακτέων ήταν 150 και οι μετεγγραφέντες ανήλθαν σε 257.

6. Διατροφής και Διαιτολογίας του Αλεξανδρείου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, όπου ο αριθμός εισακτέων ήταν 60 και οι μετεγγραφέντες ανήλθαν σε 74.

7. Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθήνας, όπου ο αριθμός εισακτέων ήταν 85 και οι μετεγγραφέντες ανήλθαν σε 98.

Για τα ίδια Τμήματα για το ακαδημαϊκό έτος 2010-2011 (από τα στοιχεία των μετεγγραφών για τις οποίες οι αιτήσεις έγιναν ηλεκτρονικά και αποτελούν το 95%  του συνόλου των μετεγγραφέντων), σε σύγκριση με το 2009-2010, υπάρχουν οι εξής διαπιστώσεις:

1. Στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, ο αριθμός των μετεγγραφέντων κινήθηκε στα ίδια επίπεδα φτάνοντας τους 92.

2. Στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ο αριθμός των μετεγγραφέντων από 104 ανέβηκε στους 145.

3. Στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο αριθμός των μετεγγραφέντων από 218 μειώθηκε σε 97 λόγω των νέων ρυθμίσεων.

4. Στο Τμήμα Πολιτικών Δομικών Έργων του ΤΕΙ Πειραιά, όπου ο αριθμός εισακτέων ήταν 80, ο αριθμός των μετεγγραφέντων ανήλθε σε 131.

5. Στο Τμήμα Λογιστικής του ΤΕΙ Πειραιά, ο αριθμός των μετεγγραφέντων από 257 μειώθηκε σε 110 λόγω των νέων ρυθμίσεων.

6. Στο Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας του Αλεξανδρείου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, ο αριθμός των μετεγγραφέντων κινήθηκε στα ίδια επίπεδα φτάνοντας τους 78.

7. Στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθήνας, ο αριθμός των μετεγγραφέντων από 98 μειώθηκε σε 50 λόγω των νέων ρυθμίσεων.

Είναι φανερό ότι ο αριθμός των πρόσθετων εισακτέων σε τμήματα από μετεγγραφές μειώθηκε μόνο στις περιπτώσεις όπου έγινε ομαδοποίηση Τμημάτων στον ίδιο νομό, όπως στα παραδείγματα του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθήνας, του Τμήματος Λογιστικής του ΤΕΙ Πειραιά και του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Για να αναδειχθεί και το πρόβλημα από την πλευρά των περιφερειακών τμημάτων αρκεί επίσης να αναφερθούν μερικές ακραίες περιπτώσεις:

Στο Τμήμα Λογιστικής του ΤΕΙ Μεσολογγίου εισήχθησαν 450 και αποχώρησαν με μετεγγραφή 170 φοιτητές. Στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας εισήχθησαν 550 και αποχώρησαν 166. Στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων εισήχθησαν 350 και αποχώρησαν 164. Στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Παν/μίου Αιγαίου εισήχθησαν 250 και αποχώρησαν 158. Στο Τμήμα Λογιστικής του ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας εισήχθησαν 500 και αποχώρησαν 153. Στο Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης εισήχθησαν 330 και αποχώρησαν 152. Στο Τμήμα Λογιστικής του ΤΕΙ Ηπείρου εισήχθησαν 420 και αποχώρησαν 134. Στο Τμήμα Νομικής του Δημοκριτείου Παν/μίου Θράκης εισήχθησαν 600 και αποχώρησαν 132. Στο Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης του ΤΕΙ Λαμίας εισήχθησαν 300 και αποχώρησαν 131. Στο Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας & Ιστορίας του Παν/μίου Αιγαίου εισήχθησαν 180 και αποχώρησαν 121. Στο Τμήμα Μαθηματικών του Παν/μίου Αιγαίου εισήχθησαν 210 και αποχώρησαν 118. Στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Παν/μίου Αιγαίου εισήχθησαν 250 και αποχώρησαν 116. Στο Τμήμα Λογιστικής του ΤΕΙ Καβάλας εισήχθησαν 500 και αποχώρησαν 115.

Ένα άλλο πρόβλημα που είναι προφανές ότι δημιουργείται στην ουσία της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι η μεγάλη ανομοιογένεια των πρωτοετών φοιτητών στα Τμήματα μεγάλης ζήτησης λόγω ακριβώς αυτών των ρυθμίσεων. Όπως είναι φανερό, σε αρκετά από τα τμήματα αυτά, το ποσοστό των φοιτητών με χαμηλή βαθμολογία είναι περίπου ίδιο με το ποσοστό αυτών με υψηλή βαθμολογία. Η ανομοιογένεια αυτή αδικεί όσους κατάφεραν να πετύχουν υψηλές βαθμολογίες και δικαιωματικά προσδοκούν να πάρουν την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση.

Επίσης, σε πολλές περιπτώσεις, κεντρικά ιδρύματα αδυνατούν να εκπαιδεύσουν, μετά και τις μετεγγραφές, τον τελικό αριθμό των φοιτητών που εισάγονται σε αυτά. Αυτό έχει οδηγήσει σε διαμαρτυρίες, κλείσιμο σχολών, πρόσθετες εκ των υστέρων χρηματοδοτήσεις, αλλά και λύσεις εκ των ενόντων που ανατρέπουν την εκπαιδευτική διαδικασία και υποβαθμίζουν την ποιότητα των σπουδών.

Πολλές διοικήσεις πανεπιστημίων, πανεπιστημιακοί, και εκπαιδευτικοί αναλυτές έχουν εισηγηθεί την κατάργηση όλων των ρυθμίσεων μετεγγραφών ή εγγραφών εκτός των πανελλήνιων εξετάσεων, προκειμένου να αντιμετωπισθούν τα φαινόμενα αυτά. Μια τέτοια προσέγγιση θα έλυνε οπωσδήποτε τα ακαδημαϊκά και εκπαιδευτικά προβλήματα. Θα επιβάρυνε, όμως, υπερβολικά οικογένειες που έχουν από την πολιτεία θεωρηθεί ότι πρέπει να βοηθηθούν και οι οποίες προσβλέπουν στις μετεγγραφές, ως μια παροχή της πολιτείας προς αυτούς. Η κοινωνία έχει αποδεχθεί την πρακτική αυτή και για αυτό εξ άλλου δεν έχει ποτέ γίνει προσπάθεια να καταργηθούν οι διευκολύνσεις αυτές.

Είναι, επομένως, ανάγκη να αντιμετωπισθεί με ουσιαστικό τρόπο το πρόβλημα αυτό, χωρίς ταυτόχρονα να καταργηθεί η ειδική μεταχείριση που η πολιτεία έχει αποφασίσει να παρέχει σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες και άτομα.

Προκειμένου να αντιμετωπισθεί το παραπάνω πρόβλημα, το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων επεξεργάζεται ρύθμιση με την οποία από το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012 θα θεσπισθεί ειδικός αριθμός θέσεων εισακτέων για κάθε Τμήμα ή Σχολή και για κάθε ειδική κατηγορία πέραν του κανονικού αριθμού εισακτέων. Με την ρύθμιση αυτή, θα εξακολουθήσει να ικανοποιείται το κοινωνικό πρόβλημα που προσπαθούν να λύσουν οι διατάξεις για μετεγγραφές χωρίς όμως να επιβαρύνεται σε υπερβολικό βαθμό το επίπεδο παρεχόμενης εκπαίδευσης και γενικά η ουσία της εκπαιδευτικής διαδικασίας όπως συμβαίνει μέχρι σήμερα.

Για να γίνει κατανοητή η εφαρμογή αυτής της διάταξης δίνεται το παρακάτω παράδειγμα.

Παράδειγμα:Το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κατά το ακαδημαϊκό 2009-2010, είχε 250 εισακτέους από ΓΕΛ και μετεγγράφησαν σε αυτό συνολικά 218 επιπλέον φοιτητές. Με την θέσπιση των επιπλέον θέσεων επί του αριθμού εισακτέων, θα μπορούσε να καθορισθεί πρόσθετος αριθμός εισακτέων για ειδικές κατηγορίες, π.χ. 30 από οικογένειες πολυτέκνων, 15 από  οικογένειες τριτέκνων, 4 αν έχουν αδελφό/ή που φοιτά ήδη σε άλλη πόλη εκτός της μόνιμης κατοικίας των γονέων ή είναι ορφανός/ή ή υπάρχει λόγος υγείας μελών οικογενείας, 1 αν στην οικογένειά τους έχει υπάρξει θύμα τρομοκρατικής ενέργειας και 4 συνολικά για τις παραπάνω κατηγορίες από εσπερινά ΓΕΛ, δηλαδή συνολικά 54 επιπλέον φοιτητές. Με παρόμοιο τρόπο θα καθορίζεται ο ειδικός αριθμός των πρόσθετων εισακτέων για όλα τα τμήματα των κεντρικών –και όχι μόνο- Ιδρυμάτων που  με την ισχύουσα νομοθεσία δέχονται φοιτητές από μετεγγραφή.

Η επιλογή σε κάθε τμήμα θα γίνεται με βάση τον αριθμό των μορίων του κάθε υποψηφίου και την σειρά προτίμησης που έχει δηλώσει ο υποψήφιος στο μηχανογραφικό του. Η διαδικασία επιλογής σε κάθε τμήμα για τις ειδικές κατηγορίες θα γίνεται αφού θα έχει προηγηθεί ο πρώτος κύκλος επιλογής, με αποκλειστικό κριτήριο τον αριθμό των μορίων και την σειρά προτίμησης στο μηχανογραφικό. Ταυτόχρονα, θα θεσπιστεί ανώτατο όριο οικογενειακού εισοδήματος κατά περίπτωση, ώστε παράλληλα με τα αξιοκρατικά κριτήρια να λαμβάνονται υπόψη και τα κοινωνικά. Το ανώτατο όριο οικογενειακού εισοδήματος θα αφορά μόνο τα Τμήματα και τις Σχολές των νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται, δηλαδή, για πλήρως αντικειμενική επιλογή για όλους τους υποψηφίους και με την αρχική κατανομή αλλά και με την υπαγωγή στις ειδικές κατηγορίες.

Σκοπός, επομένως, της αλλαγής αυτής είναι να δοθεί η δυνατότητα σε όσους αντιμετωπίζουν οικογενειακά προβλήματα ή προβλήματα υγείας μελών της οικογενείας τους και αδυνατούν ή δυσκολεύονται να φοιτήσουν σε σχολές ή Τμήματα που βρίσκονται μακράν της μόνιμης κατοικίας τους, να επιλέξουν να φοιτήσουν σε σχολές ή Τμήματα της περιοχής κατοικίας τους από την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους, με την προϋπόθεση όμως ότι έχουν συγκεντρώσει την απαιτούμενη βαθμολογία είτε με τη γενική σειρά, είτε με τον αντίστοιχο ειδικό αριθμό θέσεων για κάθε κατηγορία για τις σχολές επιλογής τους. Οι προερχόμενοι από πολύτεκνες οικογένειες δηλαδή, θα έχουν τη δυνατότητα να εισάγονται σε ίδρυμα της περιοχής που κατοικούν, αλλά  το Τμήμα στο οποίο θα εισάγονται θα εξαρτάται από την απόδοσή τους στις Πανελλαδικές εξετάσεις και την σειρά προτίμησης που θα έχουν δηλώσει. Είναι σημαντική η σωστή συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους δελτίου ώστε να μην δηλώσουν Τμήματα ή Σχολές πόλεων στα οποία δεν επιθυμούν να εισαχθούν. Σε όποιο Τμήμα ή σε όποια Σχολή τελικά εισαχθούν θα υποχρεούνται να παρακολουθήσουν.

Με αυτόν τον τρόπο, ο προερχόμενος, για παράδειγμα, από πολύτεκνη οικογένεια θα διευκολυνθεί, αφού θα του δοθεί η δυνατότητα να σπουδάσει στην περιοχή όπου ζει η οικογένειά του, ενώ ταυτόχρονα θα εγγραφεί από την αρχή του ακαδημαϊκού έτους μαζί με όλους τους άλλους επιτυχόντες. Επομένως, δεν θα χρειαστεί να περιμένει τις ειδικές διαδικασίες των μετεγγραφών, που και κόστος προκαλούσαν στις οικογένειές τους, αλλά και δυσκολεύουν την λειτουργία των Τμημάτων υποδοχής. Ταυτόχρονα, τηρείται η αξιοκρατία, αφού η επιτυχία στο Τμήμα στο οποίο θα εγγραφεί θα εξαρτάται από την απόδοσή του. Τέλος, θα υπάρξει εξορθολογισμός στην λειτουργία όλων των Τμημάτων, αφού κάθε Τμήμα θα γνωρίζει εκ των προτέρων τον μέγιστο αριθμό εισακτέων που μπορεί να έχει.

Οι υποψήφιοι των ειδικών κατηγοριών, εάν το επιθυμούν, θα μπορούν πάντοτε να φοιτήσουν σε Σχολή ή Τμήμα μακριά από τον τόπο της μόνιμης κατοικίας των γονέων τους, σύμφωνα με την σειρά δήλωσης προτιμήσεων σχολών ή τμημάτων στο μηχανογραφικό τους δελτίο, κρινόμενοι ανάμεσα από τους συνυποψηφίους τους που ανήκουν στην ίδια με αυτούς ειδική κατηγορία.

 

Διαδικασία εισαγωγής:

Για κάθε ένα από τα τμήματα ή τις σχολές του μηχανογραφικού δελτίου, θα υπάρχει προκαθορισμένος ειδικός αριθμός εισακτέων για κάθε κατηγορία υποψηφίων προερχομένων από οικογένειες πολύτεκνες, τρίτεκνες κ.λ.π.

Οι υποψήφιοι αυτοί θα κρίνονται αρχικά με το σύνολο των υποψηφίων για κάθε τμήμα ή σχολή για το σύνολο των θέσεων εισαγωγής, με την γενική σειρά κατάταξης, βάσει της συνολικής βαθμολογίας τους και της σειράς προτίμησής τους στο μηχανογραφικό τους δελτίο. Σε περίπτωση που δεν επιλεγούν από την γενική σειρά σε κάποιο τμήμα, θα κρίνονται στην συνέχεια για το ίδιο τμήμα ή σχολή με τους συνυποψήφιους τους στην ειδική κατηγορία στην οποία ανήκουν, ή την οποία έχουν επιλέξει στην περίπτωση που ανήκουν σε περισσότερες από μία ειδικές κατηγορίες.

Για παράδειγμα, έστω ότι ένας υποψήφιος είναι μέλος πολύτεκνης οικογένειας που ζει στη περιοχή της Θεσσαλονίκης, έχει συγκεντρώσει σύνολο μορίων 18.000 και θέλει να σπουδάσει στην Θεσσαλονίκη με πρώτη προτίμηση την Νομική Σχολή. Αν στο τμήμα Νομικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ο τελευταίος εισαχθείς με την γενική σειρά έχει συγκεντρώσει 17.950 μόρια, τότε ο συγκεκριμένος υποψήφιος εισάγεται στο Τμήμα αυτό με την γενική σειρά και δεν εξετάζεται περαιτέρω η υποψηφιότητά του στην ειδική κατηγορία των πολυτέκνων. Εάν, όμως, ο τελευταίος εισαχθείς στο Τμήμα αυτό με την γενική σειρά έχει συγκεντρώσει 18.300 μόρια, τότε ο παραπάνω υποψήφιος δεν εισάγεται με τη γενική σειρά και η υποψηφιότητά του θα εξετασθεί για το τμήμα αυτό για τις πρόσθετες θέσεις της ειδικής κατηγορίας υποψηφίων προερχομένων από πολύτεκνες οικογένειες. Εάν στην ειδική αυτή κατηγορία, ο τελευταίος εισαχθείς έχει συγκεντρώσει 17.990 μόρια τότε ο  εν λόγω υποψήφιος εισάγεται στην Νομική Θεσσαλονίκης. Αν όμως, ο τελευταίος εισαχθείς της ειδικής κατηγορίας των πολυτέκνων έχει συγκεντρώσει 18.100 μόρια τότε, ο εν λόγω υποψήφιος δεν θα εισαχθεί στην Νομική Θεσσαλονίκης, και η υποψηφιότητά του εξετάζεται για το επόμενο Τμήμα προτίμησής του. Η πιο πάνω περιγραφείσα διαδικασία, γενική σειρά - ειδική κατηγορία κ.ο.κ., επαναλαμβάνεται για όλες τις Σχολές ή Τμήματα που έχει δηλώσει στο μηχανογραφικό του δελτίο κατά σειρά προτίμησής τους μέχρι να εισαχθεί σε κάποιο από αυτά μέσω της γενικής σειράς ή της ειδικής κατηγορίας ή μέχρι εξαντλήσεως των δηλώσεών του. Φυσικά, προκειμένου να εξασφαλίσει την επιτυχία στον τόπο που διαμένει θα πρέπει να επιλέξει ένα ευρύ φάσμα προτιμήσεων Τμημάτων ή Σχολών της περιοχής αυτής και στην γενική σειρά και στην ειδική κατηγορία στην οποία ανήκει.

Καθορίζοντας εξ αρχής ειδικό αριθμό εισακτέων για κάθε Τμήμα ή Σχολή και για κάθε μια από τις ειδικές αυτές κατηγορίες, επιτυγχάνεται ο ακριβής προσδιορισμός εισακτέων. Επιτυγχάνεται, δηλαδή, ο επιδιωκόμενος εξορθολογισμός ο οποίος επιτρέπει τον καλύτερο προγραμματισμό των ενδιαφερομένων αποφοίτων λυκείων και των οικογενειών τους, των Πανεπιστημίων αλλά και της πολιτείας τόσο προς το συμφέρον των πολιτών όσο και για την σωστή λειτουργία των Ιδρυμάτων.

Με τον καθορισμό των ειδικών αριθμών εισακτέων για τους υποψηφίους των ειδικών κατηγοριών, δίνεται σε όσους ανήκουν σε αυτές η δυνατότητα επιλογής μέσα από ένα μεγαλύτερο φάσμα Τμημάτων στον τόπο που επιθυμούν, ακόμη και όταν αυτό λόγω της απόδοσής τους δεν είναι εφικτό μέσω της γενικής σειράς. Αντίθετα, με την υφιστάμενη διαδικασία μετεγγραφών, η επιδίωξή τους αυτή περιορίζεται μόνον σε Σχολή ή σε Τμήμα επιλογής τους αντίστοιχο με αυτό στο οποίο εισήχθησαν, ενώ παράλληλα δεν διασφαλίζεται η μετακίνησή τους στον τόπο συμφερόντων τους, αφού εξαρτάται από τον αριθμό των συνυποψήφιων τους που προέρχονται από όλες τις αντίστοιχες Σχολές ή Τμήματα της χώρας και ζητούν, επίσης, μετεγγραφή στην ίδια Σχολή ή στο ίδιο Τμήμα.

how often do women cheat on their husbands online how many women cheat on their husbands
read click here how to catch a cheater
click here click percent of women that cheat
redirect read here open
how to cheat with a married woman women who cheated redirect
redirect redirect cheaters
open wife cheaters cheat on wife
website is there a abortion pill how abortion pill works
i think my boyfriend cheated on me my boyfriend cheats would my boyfriend cheat
free coupons printable f6finserve.com discount prescriptions
progesterone progesterone progesterone
discount pharmacy online discount pharmacy cards viagra coupons printable
voltaren voltaren krem fiyat voltaren nedir
coupons for cialis printable cialis coupons from manufacturer cialis coupons free
amoxicillin endikasyonlar abraham.thesharpsystem.com amoxicillin dermani haqqinda
abortion pill prices abortion pill information aspiration abortion
lilly cialis coupons accuton.com coupon for cialis
how to get an abortion pill teenage abortion pill first trimester abortion pill
printable cialis coupon cialis savings and coupons free cialis samples coupon

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4796 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Αντιδρούν οι καθηγητές Πληροφορικής στις αλλαγές για το Λύκειο
 Την αντίθεσή τους στις προτάσεις που παρουσίασε το υπουργείο Παιδείας για τη διδασκαλία του μαθήματος Πληροφορικής στο Λύκειο εκφράζει με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

"Η τελική πρόταση του υπουργείου Παιδείας για το Νέο Λύκειο σε σχέση με την Πληροφορική, απέχει από την εκφρασμένη θέληση και τις ανάγκες της κοινωνίας", σημειώνει η Ένωση, τονίζοντας ότι "το μάθημα δεν γίνεται υποχρεωτικό για όλους τους μαθητές του Λυκείου και ειδικά η απουσία του –και μόνον αυτού- από τα διδασκόμενα στην Α’ Λυκείου μαθήματα, θα δημιουργήσει ένα δυσαναπλήρωτο κενό σε όλους τους μαθητές που θα το επιλέξουν στις επόμενες τάξεις, ενώ θα υπάρχουν μαθητές που τελειώνοντας το Λύκειο δεν θα έχουν διδαχθεί ούτε για μια ώρα αντικείμενο Πληροφορικής".

Το Δ.Σ. της ΠΕΚΑΠ τονίζει ότι θα τοποθετηθεί ολοκληρωμένα και θα καταθέσει τις αντιπροτάσεις του στο υπουργείο Παιδείας, αφού μελετήσει τις επόμενες ημέρες όλες τις λεπτομέρειες του σχεδίου και μετά τη σχετική διαβούλευση που θα γίνει στο πλαίσιο του 5ου Πανελληνίου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής, από 1 έως 3 Απριλίου 2011 στα Γιάννενα με θέμα: "Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ο ρόλος του καθηγητή Πληροφορικής στο νέο σχολείο".

ordering abortion pills to be shipped to house go abortion pill buy online
where can i get the abortion pill online order abortion pill online buy cytotec for 24 week abortion
click here redirect women cheat on their husbands
women who cheated online read
redirect read here why do married men cheat on their wives
married men cheat signs of unfaithful husband read here
infidelity in marriage infidelity in marriage redirect
go online read here
adult audio stories site adult japanese love stories
best spy phone apps go spy to mobile download
rite aid online coupon techgirls.com.br discount prescription coupons
canada pharmacy coupons pharmacy coupons 2015 free manufacturer coupons
bentelan fiale bentelan allergia bentelan in gravidanza
voltarene 100 voltarene patch voltarene posologie
voltaren nedir voltaren patch voltaren gel
discount prescription coupons 2015 cialis coupon prescription coupons

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4796 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011
Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
 

Τα μαθήματα μπορεί να μειώθηκαν όμως οι ώρες διδασκαλίας παραμένουν στα ίδια επίπεδα. Ο ελεύθερος χρόνος συνεχίζει να είναι ακριβοθώρητος.


Τάξη

Ώρες παλιού συστήματος

Ώρες νέου συστήματος

Ποσοστό

Α λυκείου

34

32

5,8% μείωση

Β Λυκείου

35 ή 34

33

3% μείωση

Γ λυκείου

31

35

8,8% αύξηση

Άθροισμα ωρών

100

100

0%

Ανάλυση: Η μείωση των ωρών διδασκαλίας είναι μύθος. Το συνολικό άθροισμα ωρών παραμένει στις 100. Στην ουσία έγινε μια μεταφορά των 3 με 4 ωρών στη γ λυκείου.

Λιγότερα φροντιστήρια;
Από τη στιγμή που στη βαθμολογία θα συνεκτιμάται  η βαθμολογία της β λυκείου ίσως και της Α, όλο και περισσότεροι μαθητές θα πηγαίνουν φροντιστήριο για να εξασφαλίσουν έναν υψηλό βαθμό.
Καθηγητές δημοσίου θα αυξήσουν τα ιδιαίτερά τους;

Και οι καθηγητές του δημοσίου που παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα θα αυξήσουν την πελατεία τους καθώς θα συνεκτιμάται και ο βαθμός της β λυκείου πράγμα που μέχρι τώρα δεν ίσχυε.
Ιδιωτικά σχολεία;

Επίσης είναι ευχαριστημένα καθώς βλέπουν ότι με το νέο σύστημα δυνητικά αυξάνεται η πελατεία τους αφού θα συνυπολογίζονται οι βαθμοί και της β λυκείου.
Ανακοίνωση ιδιοκτητών ιδιωτικών σχολείων: Μετά από χρόνια, είναι το πρώτο ουσιαστικό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, που όμως θα έπρεπε να είναι πιο τολμηρό. Η επιτυχία του ασφαλώς προϋποθέτει τη στήριξη της προσπάθειας του Υπουργείου από εκπαιδευτικούς και σχολεία. Το Υπουργείο δίνει δυνατότητες για περισσότερες πρωτοβουλίες σε σχολεία και εκπαιδευτικούς και κάνει πράξη το σύνθημα «πρώτα ο μαθητής». 

Μείωση μαθημάτων;
Ένας μαθητής της θεωρητικής κατεύθυνσης είχε το ακόλουθο πρόγραμμα σε φροντιστήριο


Μαθήματα εξεταζόμενα πανελλαδικά

Ώρες διδασκαλίας φροντιστήριο

Ώρες διδασκαλίας παλιό σύστημα

Ώρες διδασκαλίας νέο σύστημα

Αρχαία

6

4

7+2

Έκθεση

2

2

2

Ιστορία

2

2

5+2

Λατινικά

2

2

2+2

Λογοτεχνία

2

2

 

Μάθημα επιλογής

2

2

 

Σύνολο ωρών

16

14

16+4 =20

Συμπεράσματα: Στο παλιό σύστημα τα 6 πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα οι μαθητές τα διδάσκονταν 14 ώρες στη θεωρητική κατεύθυνση και στα φροντιστήρια οι ώρες διδασκαλίας έφθαναν τις 16. Στο νέο σύστημα 4 βασικά μαθήματα θα διδάσκονται 16 ώρες και μαζί με τις εμβαθύνσεις τους οι ώρες διδασκαλίας θα φθάνουν τις 20 καταλαβαίνει λοιπόν κάποιος ότι τα μαθήματα θα μειωθούν οι ώρες διδασκαλίας θα αυξηθούν!!!!
Άρθρο του Καλόγηρου Βασιλείου

ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill online purchase
redirect why women cheat on their husband dating for married men
go cheater click
read click here how to catch a cheater
viagra 100mg tablet buy viagra in toronto online
open buy generic viagra viagra soft how to take
link how to sell viagra viagra uk cheap purchase buy
click here how to cheat wife how to know if wife has cheated
redirect read here why do married men cheat on their wives
click here when married men cheat catch a cheat
married men cheat wife cheat read here
i cheated on my boyfriend should i tell him read i cheated on my boyfriend and told him
dating for married read wifes who cheat
why some women cheat click why married men cheat
walgreen coupon code photo pharmacy discount coupons rite aid krazy coupon lady
rite aid online coupon photo code walgreens discount prescription coupons
canada pharmacy coupons pharmacy coupons 2015 free manufacturer coupons
viagra prescription coupon prescription drug coupons discount card for prescription drugs
dating site for married people read reasons people cheat
can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone
voltaren nedir charamin.com voltaren gel
crestor card angkortaxidriver.com discount card for crestor
get free voucher amres.nl strattera discounts

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4796 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 13216 από 13238 (132378 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
13215
13216
13217
13218
13236
13237
13238
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια


Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 16 Μαΐου 2024
ΔΩΡΕΑΝ φροντιστήριο για τις Πανελλήνιες: Πότε ξεκινά
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Πέμπτη, 16 Μαΐου 2024
Κυριάκος Μητσοτάκης: Αύριο οι ανακοινώσεις για το Ψηφιακό Σχολείο
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Πέμπτη, 16 Μαΐου 2024
«PISA»: Ένας ακόμα τρόπος κατηγοριοποίησης σχολείων και μαθητών
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Πέμπτη, 16 Μαΐου 2024
Εξεταστικά Κέντρα Πανελλαδικών Εξετάσεων Ειδικών Μαθημάτων, έτους 2024.
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Σελίδα 4 από 6229 (37371 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6227
6228
6229
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης